Παρασκευή, Νοεμβρίου 17, 2023

Ο ΚΑΖΑΚΟΣ .. ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΟΦ.. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ.. Αφήγηση: ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΤΑΥ...

.Ο Καζάκος σήκωσε το βλέμμα του και κοίταξε με τα κουρασμένα, άρρωστα μάτια του τον Μαξίμ, τη γυναίκα του και το άλογο. «Έρχεστε από την Ανάσταση;» «Κατευθείαν από την εκκλησία!» «Εμένα με βρήκε η Ανάσταση στο δρόμο. Δεν πρόλαβα να φτάσω μέχρι την εκκλησία. Δεν έχω δυνάμεις. Καλοί μου χριστιανοί, δώστε μου λίγο απ’ το λειτουργημένο τσουρέκι σας να αρτυθώ κι εγώ!» «Θες τσουρέκι;», ρώτησε ο Σορτσακώφ. Υυσικά, μια στιγμή, περίμενε!» Ο Μαξίμ έψαξε τις τσέπες του, κοίταξε τη γυναίκα του και είπε: «Δεν βρίσκω τον σουγιά μου! Κρίμα θα’ναι να το κόψω με τα χέρια. Θα το χαλάσω. Για κοίτα μήπως έχεις κανένα μαχαιράκι πάνω σου! Ο Καζάκος σηκώθηκε με τα χίλια ζόρια και άρχισε να ψάχνει στη σέλα του. «Αυτό μας έλειπε!», είπε η γυναίκα του θυμωμένη. «Δεν σ’ αφήνω να μου τα καταστρέψεις! Με τι μούτρα θα τα πάω σπίτι κομμένα; Που ακούστηκε να τρώνε τα λειτουργημένα οι άνθρωποι μες στο δρόμο; Να πας στο χωριό να βρεις φαί να καταλύσεις εκεί την νηστεία!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου